Funktionellt vs. Snyggt



Jag gav upp allt pluggande och la mig i badkaret istället.
Så nu är jag skållad över hela kroppen och
mycket nöjd efter att ha läst lite i en bra bok.

Planerna för resten av dagen är att slänga ihop en vettig middag för en gångs skull (det mest näringsrika jag ätit på flera dagar är sojakorv och pulvermos, med lite rivna morötter till det..), jag tänker mig (som vanligt, jag kan inte laga något annat) lite qournfiléer och pasta med basilikapesto. Det är oerhört upprörande att det hela tiden är slut på qournpepparstek i frysdisken på ICA, för den är helt underbart god. Plus att man har en anledning till att svulla i grönpepparsås! Och pommes! Ungkarlsmiddag a lá veggoPernilla.

Efter maten ska jag bege mig till bror min för att gosa lite med Nova och planera möbleringen i lilla lägenheten. Det är en hel vetenskap att möblera 22kvadrat på ett snyggt och funktionellt sätt, och jag är mer intresserad av att få plats med så mycket som möjligt, så Andréas får stå för det funktionella (snickare) och Tina får stå för det snygga (inredningsbutiksägare). Jag har tänkt dra upp någon form av tyg/draperi mellan soffryggen och sängen, som behöver vara cirka två meter brett och bör kunna fästas i taket på något smidigt sätt. Någon som kan bidra med en bra idé? Min kreativitet sträcker sig ungefär till att, ja, jag är nog inte kreativ alls faktiskt!

Skriv din åsikt
Postat av: Janna

Ouff, Johnny.. han är så het!

2009-02-18 @ 16:32:52
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

schhhhhh, haha jag ignorerar köpstoppet :) Det var nog inte min grej. ehrm..



Men vilken avslappning det skulle vara att hoppa ner i badkaret med Johnny Depp..

2009-02-18 @ 16:53:16
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Janna

haha, jag önskar att jag kunde "ljuga" detsamma! :D det skulle inte vara så dumt att dela badet med honom .. jisses! :o

2009-02-18 @ 17:11:16
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0