La dolce vita

Jag har haft fullt upp idag. Tåget kvart över åtta, föreläsning mellan 10-12, hem igen med tåget halv ett, snabblunch, jobb 14-18:30.. Sen vet jag inte riktigt vart tiden tog vägen...

Mitt asospaket kom i dag i alla fall, och OJ vilka kap jag gjorde må jag säga! Jag har inte vågat prova allt ännu, men jag är ruskigt nöjd! Kjolen som jag trodde skulle bli "lite sådär" då den inte riktigt var min stil är heelt fantastisk! Kanske blir något att svassa runt i på firmafesten!

Jag har fan inte något vettigt att skriva idag. Det har väl inte hänt så mycket som skulle kunna klassas som intressant, förutom att jag fick chefen att skratta i säkert femton minuter i sträck! DET mina damer och herrar, det är en riktig bedrift. Normalt sett så skrattar han inte sådär jätteofta, det är schemalagt till en gång i månaden ungefär. Men eftersom jag är så sjukt jävla rolig, så kan jag lirka lite med det där. Han tyckte det var oerhört roande att Leif GW en gång studerat hur många som gick mot rött när en polis fanns i närheten och åt det omvända hållet. Ja, ni hör ju hur roliga historier jag kan dra!

Jobbet är ju förvissa alltid intressant med tanke på vårt urval av kunder, men alldeles för mycket är så internt att det inte lämpar sig på bloggen. Det känns ju lite meningslöst att skriva något som det ändå bara är P som hajar, då kan vi ju lika gärna ta det för oss själva. Sen vet jag ju förvisso inte hur många av mina kollegor som läser detta, men vi får väl hålla tummarna för att tjifen inte gör det! Haha.

Nu; C.S.I. och korsord. Spännande tillvaro.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

visa visa visa. Jag vill se vad som var i asospaketet!

2009-02-11 @ 23:17:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Sofie

Leif GW, det är så intelligent och påhittig man blir av att studera kriminologi, vilken framtid vi har framför oss. Tjo!

2009-02-12 @ 09:16:02
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0