slö slöare slöast (?)

Sen jag skrev förra inlägget så har jag varit sådär extremt produktiv som bara jag kan vara. Vi kan enkelt sammanfatta det jag gjort i ett ord: slösurfat. Fan vad tråkig jag känner mig ibland. Så jag fick ett litet ryck och ställde mig en stund på crosstrainern, så dagen var ju inte helt värdelös i alla fall. Jag kanske till och med ska ta och ställa mig på trappmaskinen till klockan-åtta-tv (svårt val idag! Simon&Thomas/Familjen Annorlunda/Mannen som kan tala med hundar?). Annars så var t-shirt från Nelly helt fantastisk, medan klänningen såg ut som om mycket icke-kreativa jag hade försökt göra något kul med en sopsäck. Usch och fy kan jag säga.

Nu hoppas jag lite på att de har lagt ut vilket ämne + vilken handledare man fått till c-uppsatsen. Jag har ju valt tre ämnen jag verkligen brinner för, alla med samma handledare, så det är ju inte sådär jättemycket spänning för min del. Jag håller dock tummarna för att Ellinor får skriva om sina fotbollshuliganer, har en känsla av att våren blir ett helvete för oss andra ifall hon inte får det! ;) Haha.


Skriv din åsikt
Postat av: Ellinpo

fan vad dumt av mig..

2009-02-09 @ 19:13:55
Postat av: Ellinpo

fan vad dumt av mig..

2009-02-09 @ 19:13:55
Postat av: Ellinpo

fan vad dumt av mig..

2009-02-09 @ 19:13:56
Postat av: Ellinpor

fan vad dumt av mig..

2009-02-09 @ 19:14:01
Postat av: Anonym

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

2009-02-09 @ 19:22:47
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

här i hushållet hålls det också på med uppsats. Frivilligt. Vad har jag gett mig in på?

2009-02-09 @ 20:36:14
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet -,

Oj jäklar du, det löät inte som någon trevlig butik, och det lät inte direkt "svenskt". Så om de ska hålla på med sånna fasoner här i sverige går nog ingen dit :P

2009-02-09 @ 22:05:32
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: maria

vilken bild! herregud, det finns ingen snyggare människa!

ps. kan du inte maila mig angående skottland - när du ska dit och vart du ska - så ska jag ge dig tips!

du kanske svarade i nån kommentar innan men isåfall har jag inte sett det.

2009-02-14 @ 16:17:16
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0