Dags att börja nu?

Blä vilken värdelös dag jag har haft. Jag har fan inte gjort något vettigt alls. Jag började rätt fint med att gå upp skapligt, läsa en del i Foucault (men absolut inte tillräckligt mycket..) och sen bar det utför. Jag har seriöst bara legat framför datorn hela dagen utan att ha uträttat ett skit, det känns mest som om jag väntat på att få gå och sova eftersom jag ska upp halv sex imorgon. Satans jobbtider när man börjar SJU en lördagmorgon.

Så jag funderar på att göra lite vettiga saker typ nu. Planen är följande;

15-20min crosstrainer
Varma mackor till middag
Läsa klart det kapitel jag håller på med i Foucault
Gå sista promenaden med hunden
Läsa ytterliggare lite Foucault
Använda den där jäkla ansiktsscruben jag köpte
Kolla ett Criminal Minds- avsnitt
Sova


Detta ska alltså vara gjort inom typ tre timmar. Jag börjar nu, helt enkelt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0