Snaps- fiskedamm.

Jag tror jag stod i köket i fem timmar igår! Helt galet. Pajer, supergod typ browniekladdkaka och SMÅKAKOR. Första gången i mitt liv som jag bakade hederliga småkakor, som blev extremt fula men trots allt uppskattade. Jag är så stolt över mig själv!

Ikväll blir det födelsedagsfirande/förfest för mig/petra och amazon. Johannes är kvällens värd. Han ska ha ordnat snaps- fiskedamm, så detta kan bli helt makalöst. Innan vi trillar in där tänkte jag gå till Petra och spela lite "Little Big Planet" som tydligen ska vara lite beroendeframkallande. Fast innan allt detta så ska jag dricka kaffe, läsa lite "The Culture of Control" och raka benen. Sen borde jag väl även hitta något snyggt att ha på mig, sminka mig och allt annat såntdär tidödande tråkiga grejor.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0