Urspårning

Jag, Sofie och Peter sitter och pluggar på universitetsbiblioteket. Det har spårat ur nu. Peter påstår att han är så jävla hemlig att han inte skulle kunna ha en blogg, sedan försöker han även övertyga oss om att han är väldigt trevlig vilket mest grundar sig på att han bjöd med oss på fest i helgen (vilket han gjorde efter att han konstaterat att vi båda var upptagna i helgen). Jaccuzzi- fest hos Bingo Rimér var det tänkt att vi skulle följa med på. Nu är i och för sig det här med bubbelbadandet endast grundat på mina fördomar om vad man gör på en efterfest hos Bingo. Men ändå. Jag tycker att det är väldigt välgrundade fördomar, medan Peter enbart försöker övertyga mig om att Bingo faktiskt är väldigt trevlig (vilket jag iofs tror att han är). Vi säger helt enkelt bara att det är tur för Bingos fest att inte jag och Sofie dyker upp, för jag är tämligen övertygad om att vi på ett eller annat sätt skulle sabba festen. Hah.

Och eftersom hela denna pluggdag nu har spårat ur så är det väl bäst att packa ihop datorn och bege sig till tåget. Teorikursen på Kriminologi III började förövrigt idag, kan bli kul, det är svårt att avgöra redan nu. Vi får se hur mycket energi man klarar av att lägga ner på kursen efter att man är klar med denna urtråkiga hemtenta i metod II. Just nu känns det som om jag lätt är godkänd, men av erfarenhet så vet jag att om det känns bra så är det troligtvis inte det.

Nog med detta. En timmes sömn på tåget hem, sedan får vi se vart resten av denna dag tar vägen!


Skriv din åsikt
Postat av: Ellinor

Vad är era mail?? Så kan jag langa da information!

2009-01-20 @ 18:21:52
URL: http://sharpen.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0