Ah, dessa bekymmer

Det finns många anledningar till varför jag INTE bör ha en dator med internetuppkoppling.

Idag beställde jag en iPhone.
Där har vi en mycket bra anledning. Men jag behöver ju trots allt en ny telefon, och Jonna var så uppmuntrande att jag helt enkelt var tvungen!

Dessvärre behöver jag mer elprylar.
En ny dator är prio ett.
Sedan kan man ju fråga sig hur länge till min kamera tänker vara i livet, med tanke på att den badade lite i min grogg på Peace&Love. Men iPoden som gick sönder lyckades jag laga helt på egen hand. Det är helt enkelt bara att hålla tummarna, inte minst för min stackars ekonomi. Men när jag får min nya telefon så smsar jag gratis till allt och alla! Det ni! Inte en lugn stund framöver!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Fan för dig! Nu vill jag också ha en iPhone. Brukar ändå inte haka på din prylgalenhet.

2009-07-07 @ 23:25:03

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0