Ett litet konstaterande

Okej, så här ligger det till.
När det blir sommar i detta land så tycks denna blogg alltid ta semester.
Det här har absolut ingenting att göra med att jag har så mycket roliga saker att sysselsätta mig med så att bloggen inte hinns med, utan beror helt och hållet på att jag alltid spenderar mina somrar på jobbet vilket innebär att jag aldrig har något roligt/intressant/vettigt/överkomligt att skriva om.

Så.

Två biofilmer har jag hunnit med.
Harry Potter = Världsklass! Sjukt välgjord, funkade bra utifrån boken, rolig, spännande.. Kärlek!
Baksmällan = Humor! Se den, fy tusan vad partysugen man blir! Helt klockren film.

Igår var jag onykter. Ni vet sådär obehagligt pruttfull som bara jag kan bli. Mår rätt okej idag ändå, trots att jag inte kom hem förrens halv sex imorse. När jag känner för det ska jag berätta historien om PEAB- killen som vi träffade igår. Dummare människa får man leta länge efter. Kontentan är att människan ÄR en dåre.

Kaffe nu.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0