My City of Ruins

Ni vet hur det blir ibland när man inte längre har massor med måsten. Då slutar kroppen liksom att oroa sig, och kan till slut slappna av. Jag antar att detta skedde i och med att uppsatsen skickades in i onsdags. För nu lider jag av en riktigt envis förkylning som ger lock för öronen, tryck i huvudet och allmänt slitet tillstånd. Men inga sura miner här inte - jag kurerar med LemSip och håller modet uppe!

Befinner mig nu hemma i Flen för sommaren. Delade känslor, saknar Stockholm, lyan, vännerna och allt som hör till. Man saknar känslan av att det inte finns några begränsningar - vill man gå ut och ta sig ett glas en tisdagkväll så go for it! osv osv osv... Men Flen är mys, alla vännerna, alla dom som man mår så sjukt bra av att umgås med. Jag kan se fram emot massor med tokroliga fester, TVspelskvällar, utflykter och allt annat man kan tänka sig som bara vi kan styra upp!

Dagen har hittils inte varit så produktiv. Jag gled upp vid tolv, har hittils ätit frukost, varit arg på internetuppkopplingen, druckit kaffe och läst några kapitel i "Tusen strålande solar". Verkar mycket lovande! Om en stund ska jag äta qournkorv för första gången. Jag gillar sojakorv skarpt, så det hela känns oerhört obehagligt. Men pappa tyckte han var lite nytänkade när han köpte korven, så vi får väl hålla masken här. Sen ska jag vara barnvakt åt beloved Nova, upphämtas sedan av P för att styra upp en bål och en förfest. Om det inte regnar blir det en tripp till öltältet, för det är ju trots allt Fest i Flen! =)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Ja förkylningen får plats nu när du lämnat uppsatsen. Jävla förkylning. Krya på dig!

2009-06-12 @ 15:49:36
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0