"så mycket falskhet, bor det häääär"

Ett flertal kunder påpekade idag att de ibland blir väldigt oförskämt och elakt bemötta av personalen på ICA, men att jag betedde mig exemplariskt och var oerhört trevlig och tillmötesgående.
Manipulativ? Check! Haha. Suckers!

I övrigt hänger förkylningen i, jag är trött så jag vet inte vad.
Jag saknar Stockholm, önskar att jag vore där nu istället för här.
Är totalt luspank, vilket håller i sig till den 25 juli då jag får in cirkus 1500kr. Jippie?
Är dessutom ruskigt upprörd över hur folk beter sig emellanåt. En liten härlig kombination av en gnutta falskhet och total jävla ignorans. Kul.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.and roll.

Haha men det kanske lönar sig att vara supertrevlig med andra ord!



Jag gick från månadslön till timlön den här månaden vilket innebär att jag får exakt 0:- utbetalt juni månad. Hipp hipp hurray med räkningar över 10 000 en vanlig månad. Känns inte som att jag kommer att leva en god sommar direkt. Men men..

2009-06-17 @ 21:44:04
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag saknar me Stockholm. En hej dundrans reunion ska vi ha sen!

2009-06-17 @ 22:58:35
URL: http://sofiejohnsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0