Ah, förvaring. Kärlek!

Härmed utnämner jag Nelly till århundradets sämsta kundservice någonsin!
Jag skrev ett ganska så långt mail till dem, där jag uttryckte hur besviken jag var på deras sätt att behandla mig som kund. Och vad får man till svar? EN rad, där de varken ursäktar sig eller vill ersätta mig.
SÄMST. Till och med H&M, som är riktigt stora och kan skita i en enstaka kund, har en tokbra kundtjänst som alltid är tillmötesgående och ordnar med det mesta.
Jag säger bara FY Nelly! Mycket tveksamt om jag någonsin mer handlar hos dom.

Handledningsmötet idag gick fint, det är lite smågrejor som vi kan slipa på innan vi lämnar in till examinatorerna. Men man ska väl inte hurra för mycket ännu, för det finns ju tre tillfällen kvar där vår uppsats kan underkännas. Men, 1/4 är ju en bit på vägen i alla fall!

Jag köpte en tokbra svart canvaspall från Granit idag. Jag har suktat efter den länge, så det var dags nu. Perfekt som extra sittplats vid TVbordet, plus att den är ihålig, så jag har nu tryckt ned 1 täcke, 3 kuddar och ett lakan i den! Extra förvaring - precis vad jag behöver.


Min pall är dock större än den på bilden. Lite bredare, så man kan säkert trängas 2 personer på den om man inte är alltför bred om baken.

Funderingen nu, efter att ha druckit mitt kaffe, är huruvida jag ska slänga ut lite grejer på Tradera eller ej. Jag ska dock ta en promenad lite senare, och så ska jag ju självfallet fila på uppsatsen.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

så jäkla trist. jäkla nelly.

2009-05-27 @ 16:29:04
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0