Återigen en dag i solen

Jag tog sovmorgon idag. Det behövdes.

Nu ska jag styra upp mig sjäv lite, och sedan bege mig ned till vattnet. En bra bok och denna dag är gjord! Det blir dock lite problematiskt att sitta i solen idag, eftersom ett antal av mina kroppsdelar inte borde utsättas för direkt solljus. Men det borde kunna lösas på något relativt smidigt sätt kan man tycka.

Vad tusan packar man med sig i en kvällspicnick? En vinpava är ju givet, och den där cidern som ligger i kylskåpet som verkligen inte är min. Men sen då? En macka? Vindruvor? En till vinpava? Och vad ska jag ta på mig? Jag kommer ju säkert få solfrossa ikväll..

Åhja, detta tåls att tänkas på.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0