Change of plans

Det blev inge East Street idag, vi tar det imorgon. Både Johanna och jag behöver knåpa mer på motiven! Men Skoog och Johanna kom förbi för kaffe, skitsnack, Buzz och så. Myspys. Fem timmar senare gav vi upp. Så nu, efter att ha ätit dagens mål mat (och fortfarande inte dammsugit), så ska jag ta itu mer med c-uppsatsen. Genomläsning med stavningskontroll, ordval och sånt skall göras. Inte kul, men nödvändigt. Man skriver ju så tokigt ibland utan att reagera, så lite extra koll behövs verkligen. Flera upprepningar av samma ord på raken är ju inte OK!

Mera kaffe nu. Jag tror jag har mer kaffe i mitt blodomlopp än vad som egentligen bör vara där. Vita och röda blodkroppar - screw you! Zoega runs in my veins.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Buzz är så kul! Hejja tatuering. Kör på insidan av armen - jag är riktigt nöjd med placeringen och har fått många fina kommentarer. Gaah kan knappt vänta till min tatuerare kommer till sverige igen så jag kan fortsätta. Jag har tid i juni och augusti :D :D



Ohja apan vägrar släppa parfymen. Lite jobbigt nu iof för jag tänkte premiäranvända den imorgon. Jag får nog lura av han den när han somnat...

2009-05-11 @ 21:42:25
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0