Friday I'm In Love

Underbart väder! Vilken glädje!

Idag har jag umgåtts med mina föräldrar, vi har myst i lyan, fikat, gått en promenad så att jag fick visa dem hur fint jag bor, vi åt glass på café båthuset, käkade tacopaj och satte upp en gardinstång! hah. Bra dag!

Nu väntar jag in Posse, som sitter på tåget från Nyköping. Vi ska dricka vin och ha det mys!
Imorgon blir det till att vara i solen ihop med Sofie, och på söndag har jag en svag känsla av att P och negern kommer hem från Tunisien, vilket innebär att de tänker våldgästa mig..
Hela nästa vecka ska ägnas åt plugg.. En hel del att göra!

Och jag har fortfarande inte pantat mina flaskor...

Skriv din åsikt
Postat av: pelle

träkeps.





träkeps.

























träkeps.

2009-05-01 @ 22:09:20
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men du skulle ju panta flaskorna!!!!

2009-05-02 @ 09:24:47
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0