Let's get you guys bored!

Den här listan över varumärken är ju fanimej överallt. Så jag gör väl den jag med. Inte för att jag är så förtjust i att alla tycker att saker "måste ha" ett visst märke, men ändå. Jag borde plugga lite, så det är alltid bra att skjuta upp det med en lista!

SKOR: Allt! Ballerinas, flipflops, sandaler, boots (kärlek!), Uggs, tygskor.. Och pumps när det är fest.
SNEAKERS: Mest tygskor, eller Reebok Freestyle Hi. Har ett par i stort sett oanvända converse också.
JEANS: Levi's, helst. Annars Nudie. Hata budgetjeans! Ingen kvalité alls. Jeans är viktigt! 
T-SHIRT: Amplified, ju trasigare desto bättre. Eller i stort sett vilken tee somhelst som skriker ROCK.
UNDERKLÄDER: Allt möjligt, budget till lyx. Föredrar Dolce, Diesel, Frank Dandy och HANKY.
VÄSKA: Spelar ingen roll, jag byter varannan dag. Men helst slipper jag bära på dem!
PLÅNBOK: Stor svart sak från H&M som rymmer huuuur mycket som helst.
SOLGLASÖGON: Tiger. Ser lite ut som pilotisar.
KLOCKA: Jag har både en i äkta guld och en Lacoste. Men jag föredrar billiga herrur från Ur&Penn.
SMYCKEN: Gillar inte smycken, men ett såntdär klassiskt samearmband har jag alltid. Och så älskar jag mitt halsband från Bjorg!
TV: 32'' platt, Philips. Svart pianolack! Mumma.
MOBILTELEFON: Sony Ericsson nånting, jag gillar inte mobiler. Speciellt inte Sony.
MP3: iPod Classic 120gig.
DATOR: Bärbar sak från HP. Behöver bytas ut..
SMINK: Varierar konstant, men aldrig budget och aldrig lyx.
ANSIKTSKRÄM: Nivea skulle jag tro. Varierar också hela tiden.
DEODORANT:Dove.
TANDKRÄM: Denitvit.
SCHAMPO/BALSAM: Stora billiga flaskor från ÖB.
TVÅL: Varierar. Aldrig lyx dock, onödigt.
PARFYM: Dolce Gabbana Feminine, och Agent Provocateur.
MINERALVATTEN: Kranvatten!
VIN: Helst ekologiskt. Men jag dricker det mesta, bara det inte är sliskigt.
DRINK: Tequila! Haha, men jag dricker allt. Utom jäger.
BRÖD: Croissanter!
MAT: Vego.
GLASS: Ben&Jerrys
GODIS: Choklad. Och lakritspipor! =)
SÄNG: IKEA såklart. Billigt, och fan så skön den är!
LAKAN: Hemtex, Åhléns, IKEA.
FRISÖRSALONG: Hos Jon hemma i Flen. Men jag behöver nästan aldrig klippa mig, så vi färgar mest.
DAGSTIDNING: Ingen.
MAGASIN: Läser det mesta, om jag kommer över det.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0