Oh Sunny Day!



Vilken underbar dag! Strålande sol!
Vi låg i Tanto hela dagen, så det är skapligt med färg i ansiktet och på armarna nu. Härligt!
Världshistoriens kanske roligaste sak inträffade.. En fågel flög förbi, och Sofie skrek.
Fågeln hade nämligen KISSAT på Sofies rygg! Har ni någonsin hört talas om något liknande? Nog för att folk blir nedbajsade av måsar lite då och då, men kiss? Haha, det var så roligt och så äckligt att jag trodde jag skulle dö av skratt!

Jag hämtade min nya handdammsugare hos Maria också, ah, den är så fin! Här ska dammsugas!

Imorgon: Handledningsmöte 11:00, och senare på dagen blir det ett (eller flera) glas alkohol.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha näe jag har hört om när dom bajsat men inte kissat, låter helt urflippat!

2009-05-26 @ 20:27:17
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0