Tämligen ointressant läsning

Plugg plugg plugg plugg plugg. Men kommer det bli tillräckligt bra?
Inte nog med att vi har bytt metod, ändrat upplägget OCH analysen angående resultatet, vi måste dessutom skriva ett stycke kallat "teoretisk bakgrund". Det är svårt, kanske med tanke på att jag inte hittar några som helst passande teorier. Men vi får väl glädjas åt att resultatdelen hittils ser riktigt bra ut, i alla fall enligt mig och Sara!

Nej, nog ältat om c-uppsatsen nu. Bajskurs.

Jag är så trött i huvudet att jag knappt kan hålla ögonen öppna. AFV roar mig just nu, sen är ju frågan om det går någon halvbra film på TV som man kan somna till.

Morgondagen skall ägnas åt - ja, ni gissade rätt. PLUGG. Jag har tänkt infinna mig hemma hos Sara klockan 11:00 sharp. Min personliga plan är att 2 av 4 teman i resultatdelen ska bli klara, plus att vi ska komma på något att skriva om på den där jävla teoretiska bakgrunden. Nu ältade jag visst igen, men jag blir så trött på det här!

Ge mig energi och lust att klara av detta nu.

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Stackare. Jag skickar så mkt energi jag kan!!

2009-05-16 @ 21:37:25
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0