That's it for today

Pju. Helt slut efter kostymshoppandet. Vi skulle ju även välja ut bälte och skjorta, och när allt var så nytt och fräsch så behövdes nya skor också eftersom de gamla helt plötsligt såg så risiga ut. Vi tröck i oss lite energi också, för mig blev det dagens första mål mat. Bra drag med nachotallrik de luxe!

Så fort Grey's Anatomy är slut så blir det en kopp té och fortsatt läsning i Michael Connellys "Svart eko". Imorgon blir det städning, PLUGGANDE till tusen, jag räknar med att analysera minst tre artiklar, och så avslutas dagen med middag & alkohol med Sofie, Maria och Ellinor. Gnäll om examensarbetet är att vänta! :)

Jag hittade ett par mycket rara Vagabondskor. Mycket funktionell och casual modell.. Rätt bra pris också, men jag behöver ju egentligen inte skorna.. Ska jag offra mig? :)

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Man behöver ALLTID skor :D Sluta läskas med brucanbillettos!! Haha, jag skulle nästan göra vadsomhelst för det.. Fast datumet är när jag icket är i Sverige :/

2009-05-06 @ 22:56:20
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0