Tisdag va?

Aaah. Morgon. Jag gillar det inte.

Jag ska göra mig iordning nu. Sen ska Johanna slå en signal när hon har vart på jobbintervju. Sen blir det stan, East Street. Jag har svårt att bestämma mig för vilket av alla mina älsklingsmotiv jag ska tatuera in.

Jag kanske ska dammsuga medan jag väntar på Johanna?

Ikväll ska Sara och jag gå igenom närmare 30 sidor C-uppsats. Sen ska vi skicka in den till vår handledare, och efter det är det bara diskussionsstycket och några andra mindre saker som ska ordnas, så som det ser ut nu... Fan, är det sant? Är vi snart klara? Kan jag snart lägga den här satans kriminologin bakom mig? Fast allt hänger ju på ett godkänt, och man kan verkligen inte veta om examinatorn kommer godkänna ens arbete. AAH. Detta framkallar snart en hjärtattack vill jag lova..

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Oh jag hoppas jag får se bild på tattoo ikväll!!!! Dammsuga är tråkigt men ska du göra nått så roligt som att tatueras senare kan du gott dammsuga lite nu..

2009-05-12 @ 11:08:04
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0