Vad skulle du välja som personlig sak?

Något annorlunda dag idag.
Mötte upp Petra och Elin på centralen, och vi begav oss sedan till Söder Mälarstrand där Elin skulle på casting för Robinson. Spenderade några timmar där, sjukt kul att fylla i sexton sidor med personliga frågor! Om det nu skulle vara så att de är intresserade av att ha med Elin så kommer de ringa till mig och P för att ställa kompletterande frågor! Haha!
Tok en fika på centralen innan jag begav mig hemåt igen. Ska möta upp bror senare i Solna C, där jag ska vara smakråd när han köper kostym. Det KAN ju vara det tråkigaste som finns, men jag har att välja på att vara smakråd eller att analysera texter, så det var inte ett så svårt val faktiskt.

Vad skulle ni ta med som personlig sak till en öde ö?

Skriv din åsikt
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Skulle måsta bli en mp3spelare som var solstyrd. Om det finns sådana.. ehrm..

2009-05-06 @ 23:02:55
URL: http://emmasays.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0