Idiot

Jag begriper inte vad som är fel med mig.

Jag läser ju min drömutbildning. Jag får prata, tänka, diskutera och analysera miljöfrågor dagarna i ända. Nu sitter jag här med en uppgift i miljöhistoria (och vi vet ju att jag faktiskt älskar historia!), 2 frågor och så ska jag klura ut en diskussionsfråga.

Så varför får jag då inte något gjort?

1. Jag är lat.
2. Jag slösurfar och tycks inte kunna slita mig från dåliga onlinespel.
3. Jag är om möjligt ännu mer lat.
4. Jag väntar på att kaffet ska bli klart.
5. Jag skulle vilja ta en tupplur.
6. Jag sitter och har lite ångest över hur mycket jag ska hinna med att göra idag innan det är dags att gå till kiropraktorn.

Jag är en värdelös människa.
Nu ska jag ge skolarbetet en chans. Grejen är den att jag redan har ett sjukt bra svar på den första frågan, så jag vet inte varför jag sitter och velar.

Ikväll ska jag mysa med Jonna! Me like!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0