Skolan återigen.

Bah, skolan is back on track. Jag är ruskigt trött mest hela tiden, och mitt schema är en vandrande mardröm. Dubbeltimmar hela hela tiden, inga sköna håltimmar eller nått. Baaara tråk hela tiden. Som tur är har jag Historian och Engelskan som får liva upp mina dagar.


Haha, Petra, årets ettagluttare. Jag planerar en storslagen nollning på dig inom en snar framtid. Beware.


Den stora frågan lyder: Vad är det för fel på folK?


Anledningar till att frågan ställs:


- Fjortisar som visar sina navelpiercingar inför grabbar.
- Bacon.
- Syntaren/jagvetintevadmanskakallahenne.
- Petra ( HA HA )
- Ida -> hög på dextrosol.


Gud så tråkigt jag har det. Jag är så jäkla trött att jag måste limma fast ögonlocken om jag ska kunna hålla dem öppna. Jag är alltid trött numera. Förutom på mornarna. HUR kul känns det?


Sysslar för tillfället med den lilla luntan "Jonathan Strange & Mr Norrel". Najs.

Skall investera i en kalender på torsdag, då den efterlängtade lönen trillar in. Jag har så mycket som borde planeras/skrivas upp/ kommas ihåg att en kalender är det enda som kan få det att fungera.


Helgen blir Rolling och inventering på Duka i K-holm. Inventering på ICA på tisdag. Känns som om gud straffar mig för något.


Sömn. Nu. / P

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0