I'm an evil overlord

Jag klarade nationella provet, med god marginal, vilket känns ruskigt skönt. Av mina poäng var 8st Vg, vilket jag måste beundra. Varför är jag bara bra på svåra saker, och helt inkompetent när det gäller de lätta grejerna? Måste jag alltid tänka så himla komplicerat?

Idag har Petra och jag organiserat hela elevrådsrummet, rensat ut onödiga saker/papper, tagit ett ordentligt tag i skoltröjeplaneringen och helt enkelt varit ruggigt effektiva. Vi var så energiska att jag missade historian, mentorstiden och nästan matten. Sanslöst. Sen gick jag och klippte mig och färgade håret, och jag måste säga att jag blev nöjd. Och nu behöver inte alla klaga på att jag har så långt hår, för jag klippte faktiskt av en hel del! Det ni..

Kvällen kommer nu att bestå utav Top Model, Sex and the City- maraton och en kopp grönt citronté. Jag ska dessutom plugga lite psykosocialt arbete i pauserna, eftersom jag har prov imorgon.

För er som inte har något att göra, och dessutom har skön humor, tänker jag tipsa om en grej;

The Top 100 things I'd Do If I Ever Became An Evil Overlord

Sjukt bra humor, alla som någonsin läst fantasy / science fiction eller sett en sådan film; You'll love it! Kortfattat handlar det om alla saker som onda personer gör i filmer/böcker, som slutar i deras nederlag. Listan vänder på det, helt enkelt. Skrattretande.

Bah. Det slog mig att jag måste gå upp tidigt imorgon, möte klockan åtta med styrelsen. Träligt att gå upp tidigt, men uj så mycket viktigt det finns att ta upp! Hejpa!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0