Nationella

Satt för en stund sedan och skrev nationella provet i MaB. Del 1(den lätta) gick väl hur dåligt som helst. Del 2 dock, den svåra, var jag väl helt grym på! Så jag hoppas på ett VG,men det blir nog bara ett G.

Slutar skolan tio i fyra idag, och börjar jobba klockan fyra. Det är omöjligt att få ihop den ekvationen. Det blir att springa till jobbet, hoppa i arbetskläderna och flyga nerför trappan och kasta sig i en utav kassorna! Föreställ er det där... Tveksamt om jag lyckas med det där på tio minuter.

Ikväll ska jag umgås med Petra, probably Negern och vad vi gör är en bra fråga. Det lär väl bli poker/monopol som kvällens underhållning. Helt okej alltså!

Wow, nu är det bara en och en halv timme tills jag börjar..gah!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0