We don't celebrate mondays

Har sitter jag i ett iskallt rum, framför datorn och försöker skriva klart ett hemprov i SamB, som ska vara klart och inlämnat vid tolvslaget. Jag har precis skrivit klart delen som skulle handla om tsunamikatastrofen, och inte helt ovänt har jag skypp galla över Laila Freivalds och hennes ytterst viktiga teaterföreställning, som prioriterades högre än att få hem några hundratals skadade och chockade svenskar. Bra Laila, BRA! Ah, jag får panik på politiken. Vart finns alla vettiga människor med fungerande åsikter? Om du är en sådan människa, hör av dig. Vi har politik att diskutera.

Jag jobbade igår, jag ska jobba idag, jag jobbar imorgon och jag jobbar på fredag. Ju närmare julafton vi kommer, desto mer köer och desto mer griniga kunder. Oj, jag längtar verkligen ihjäl mig..

På torsdag ska sista julklapparna inhandlas, och då ska jag även beställa tid hos tatueraren. Jag ska dessutom köpa lite uppmuntrande saker till mig själv, eftersom vintern tar kål på mig. Nu ska jag däremot ta itu med lite frågor angående terrorism, och sen hörs vi på ICA! Kom och handla av mig och gör min kväll lite roligare!

Skriv din åsikt
Postat av: Becka

vad ska du tatuera?

2005-12-19 @ 15:19:14
URL: http://www.becka.nu
Postat av: Pillan

Becka; Jag har två latinska ordspråk som jag ska tatuera in, men jag vet inte vilken jag ska börja med. Jag ska ha en i svanken och en vid höftbenet. "Dum spiro spero" (Så länge jag andas, hoppas jag) och "Per aspera ad astra" (genom svårigheter mot stjärnorna) är ordspråken! :)

2005-12-19 @ 21:54:48
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Gisten i Flen

Weeee! Becka är min kusin! Weeee! Heja Lund! Heja Flen! /P

2006-01-08 @ 23:02:27

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0