Smärre panik

Ah, vilken värme det har varit de senaste dagarna. 35+ ute på altanen, alldeles för varm när det inte blåser. Så jag har tillbringat min tid i en liten barnpool, så lite svalka har det ju blivit.

 

Gårdagen. Jag skulle öppna på jobbet, för första gången. Läste på schemat att Camilla skulle öpnna tillsammans med mig, så det kändes lungt. Då vet ju nån vad som ska göras iallafall. Kommer dit vid tjugo i åtta, och vad händer? Jo, Camilla är inte där, för det visar sig att jag läst fel på schemat, och ska öppna alldeles själv. Smärre panik blev det då, men allt löste sig. Påminnelse till mig: Läs rätt på schemat. Bah!

 

Woa! Nu ser jag ju att solen tittat fram. Så det blir bara att kasta sig i solstolen nu med det samma. Skulle reservera pengar från Forex, men behöver hjälp av min kära bror, som är ute i luften någonstans. Ingen bra kombination. Ha det fint! / P


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0