början till slutet

Det är sanslöst. Jag har precis avslutat Harry Potter och HalvblodsPrinsen. Det är bok nummer sex. Den nästa sista boken.  One to go, alltså. Sen är det finito. Och min älskade Draco /dormiens/sinister/veritas/ trilogi, den har ett kapitel kvar. (Trilogion är löjligt mycket insider, jag vetesjutton om nån mer svensk känner till dess existens, men ack, fanfiction på högsta nivå.) Sen är det slut där med. Vad ska jag nu hålla hårt i? Jag börjar känna mig lite orolig. Hoppas att J.K. Rowling slår till med en bok på minst en halv miljon sidor som slutkläm. Då har jag ett tag på mig.


Nejmen, jag vet att jag är århundradets Harry Potter junkie, men det får ni leva med. Ni som inte är det har bara aldrig öppnat ögonen, inte för något. Sorgligt, men ack så sant.


Nu ska jag dricka en kopp té, för jag håller på att förfrysa.


Tempus Fugit, så sant som det är sagt. // Pillan


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0