drömma går ju..

Oj oj, jag har gått och blivit smärre galen. Kläder, kläder och åter kläder, det är allt jag letar efter på internet. Är ju nu på jakt efter en svensk sajt/butik som säljer Abercrombie & Fitch. Och om någon vill vara snäll mot mig; köp mig en Mulberry Roxanneväska, i chokladbrunt Darwin- material. Det skulle uppskattas! Väskan kostar ju bara £595.. Rena kapet, eller? hmm..  Räkna 1 pund som 15kr, så hörs vi när ni jobbat i ett år eller så, OK?

I övrigt så ska P och jag, eller nej, rättare sagt så ska jag övertala P att beställa grejer med mig från nätet, så att vi kan dela på frakten. Är du också sugen på shyssta kläder och prylar? Hör av dig! :) Frakt ifrån USA och UK ligger ganska högt, så jag föreslår att vi slår våra kloka huvuden ihop!

Imorgon ska P, J och jag på bio, som jag redan tjatat om ett flertal gånger. Mys, hösten första biofilm för min del. (Jag räknar inte Mr. & Mrs. Smith som jag såg i augusti.)

Ooh, mailade min älskade Sam igår, hoppas att jag hör ifrån honom snarast, håller på att längta ihjäl mig efter honom. Och skoja inte om hur mycket pengar jag ska göra av med när jag åker till London och hälsar på honom! Harvey Nicks & Harrods, gimme gimme gimme.

Vad sägs om en kort tidsuppdatering?
I tisdags var det två månader kvar till min artonårsdag.
Igår var det två månader kvar tills jag ska tatuera mig.
Idag är det en månad kvar till julafton! Det ni!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0