Dum spiro spero

Tanken slog mig precis att jag måste maila syo om att jag vill läsa latin nu i år. Sure, kursen har gått i några veckor, men jag är ju grym, så det får jag ta. Hon kommer inte gilla mig efter det! :) Plus att jag ska byta iv- valet i trean. Engelsk affärskommunikation istället för hälsopedagogik.


Igår svängde Malin förbi vid tvåtiden för att ta en kopp té med mig, och blev kvar till sju. Vi hann gå igenom Tomb Raider 1, massor med sitcoms på TV, promenad och så fyllde vi hennes mp3. Plus lite mat och många koppar té. Alltid de största kopparna med Malin dessutom. haha.


Nej, nu ska jag ut på en promenad, sen ska jag kika klart på O.C. säsong 2. Kanske motionstrampa lite till det? Tjaa, det visar sig om orken sitter i. Jag tror nej, men man måste ju hålla gnistan uppe.


Och som slutkläm, Petra ditt asshole. Du kan ju ta och ringa mig eller så. Jag fick för mig att du skulle ringa efter jobbet, men neeej, det gjorde du minsann inte. Skäms.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0