Mea Culpa

Jisses, jag var iväg och vaccinerade mot mot influensa idag. Det var jag, Mamma och Pappa.. och en sisådär 3 miljoner pensionärer. Och det är fanimej ingen överdrift. Jag har aldrig någonsin sett så mycket gamla människor, inte ens på Allsång på Skansen. Gamla människor luktar kom mamma och jag fram till. De luktar gammeldags gardiner, gamla kläder.. tjaa, helt enkelt så luktar de rätt så antikt.


Imorgon ska jag träffa Malin igen. Det är tur att hon svänger förbi här, annars skulle jag nog bara sitta här och ruttna. Det är bättre att ligga i soffan med Malin och ruttna ihop! :) För idag har jag:

Ätit frukost, gått en promenad, gjort klart NkB labben, vaccinerat mig, ätit mat, promenerat..


alltså, inget viktigt, inget intressant. Sudoku är dock kul. Jag gör inget annat känns det som. Sudoku och korsord äger. Jag har inget liv. Jag sitter jämt och letar bra böcker på cdon.com.. Ni ska se min lista på böcker jag vill ha. Jag skrämmer faktiskt mig själv..


I början av december ska jag upp till Morgan en helg. Knalla runt lite i stan, handla, äta gott och bara mysa. Det var år och dar sen jag var ensam med honom.


Nej, mer sudoku kanske? Baah.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0