Prov, Prov, GoF

Denna hemskt dåliga dag. Två lektioner - två prov. Ett prov i psykosocialt arbete som gick bra, och ett prov i matte B, andragradsfunktioner + annat, som sket sig helt. Precis som vanligt med matten alltså. Hela grejen är att i boken så är uppgifterna lätta, dom funkar bra för mig. Men på provet blir det helt plötsligt Einstein- nivå. Why?

Nu har jag bara två gånger kvar på akupunkturen. Skön att slippa missa tokviktiga lektioner faktiskt.

Igår var jag, Petra och Linnea i Örebro för elevrådsgrej. Kul, intressant och härligt shopping! ;) God lunch dessutom, kinabuffé! =)

Annars så fryser jag. Ska ge mig ut på en promenad snart, vilket innebär att jag kommer frysa ännu mer. Imrogon blir det Thaimat, GoF på biooch lite diskussion efteråt! Helt bra fredag anser jag att det kommer att bli. Nej, nu går jag UT!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0