Akupunktur

Idag var det dags för första akupunkturbehandlingen. Hade en nål i varje hand, en på båda sidorna om nacken och sex stycken i ansiktet. Totalt tio stycken, spännande. Sen så ska väl sjukgymnasten vrida om dessa, inte skönt. Helt dåsig och tung blev jag, kunde varesig öppna ögonlocken eller lyfta armarna. Läskigt. Ofattbart hur detta faktiskt kan fungera. Ska dit cirka tio gånger, två gånger nästa vecka. Irriterande dock att tiderna ligger på skoltid, men tyvärr så får man ju inte tag på några andra tider.


Förkylningen/hostan/halsont vill inte försvinna, har suttit i en vecka nu. Och ändå, jag som proppar i mig c- vitamin (inte Kiwi, gubevars), äppelcidervinäger och alla övriga tänkbara vitaminer + ipren. Jag borde vara frisk som en nötkärna, men inte då. Men snäll som hon är, så är Petra sympatisjuk med mig! ;) Hon och jag ska handla vinterskor imorgon, och sen se en bra film. Lite qualitytime helt enkelt, var ruskigt längesen.


Nej, nu vill jag ha mat, sen ska jag till jobbet, 17:00 - 20:00, störtskön tid. Och sympatisjuke Petra är också där och sliter häcken av sig, ska blir trevligt. Pax för kassa ett eller sex, minst kunder där! 


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0