minusgrader

Minusgrader imorse. Nu är vintern på väg. Jag tänker ge mig ut på cdon snarast och ladda upp med lite bra filmer, så att jag har en anledning att hålla mig inne hela vintern. Prenumenera på lite fler bra tidningar. Köpa lite nya möbler och ordna till det i rummet så att jag klarar mig där i ett halvår, för jag tänker fan inte kliva utanför dörren. Får bunkra upp med värmeljus och filtar också. Vill ni göra mig sällskap till en bra film och en kopp té så är det bara att komma förbi.


Omtumlande dag. Kan nog inte formulera mig i ord angående detta. Men en sak; för alltid, same as always.


Förkyld som ett as är jag, och hostar dessutom. Även trött, så nu är det jag som hoppar i säng.
// Pillan

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0