Sudoku

Jaha gott folk, idag fick jag tillbaka matteprovet, och därmed mitt första IG någonsin på ett prov! =) Borde inte vara glad, men det känns lite spännande faktiskt. Är jag påväg neråt? haha.


Sitter och löser korsord, köpte mig en sån tidning. Nånting måste man ju ha att göra eftersom man inte orkar plugga, och vad är bättre än korsord och Sudoku? Ska se lite fler O.C. avsnitt senare, har en si så där sju stycken som bara ligger och väntar på mig. Snart så är jag klar med säsong ett!


Det blir till att jobba järnet i helgen, övningsköra lite och sova resterande tid. Har Naturkunskap B prov imorgon, vilket inte alls kommer att gå bra. Illa, men jag brukar kunna klura mig igenom sånna prov. (Klura = gissa)


Nej, mat snart, sen mer korsord! Puss // Pillan

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0