Dåliga tisdagar..

Läxor! Vems påfund var det? Alla lärare blev helt flux förälskade i läxor, så jag har en hel del berg av saker att göra. Och dessa uppsatser och rapporter. Iofs tycker jag det är kul att skriva uppsatser, men det innebär inte att jag vill göra det i alla ämnen. Nej tack, det räcker bra med historia, för det är intressant. Labbrapporter måste vara skolans mest idiotiska idé. GAH! Jag har precis blivit klar med två stycken.

Tisdagar sucks, så enkelt är det. Långtråkig skoldag. Idag blev det dessutom kallt. Iskallt till på köpet. Så strax ska jag in på rummet, tända två milj värmeljus och plugga vidare. Måste verkligen ta itu med Sh B rapporten, vi har hållt på i två - tre veckor, jag lyfte på häcken först idag. Lyckligtvis jobbar jag bra under tidspress.

Efter lite Sh B blir det en stoooOOr kopp té och 'Jonathan Strange & Mr Norrell'. Jag är osams med den boken. Visst, den är ganska tjock, men vid det här laget borde jag ha hunnit läst den flera gånger om. Magisk bok, den tar tydligen aldrig slut. Vilket iofs inte gör något, den är ju grymt bra.

Fredag is coming up quickly, alla är råtaggade. Najs.

Jag har hittat nya PD vänner! ;) Det ni! Pussheil / P


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0