en annan tid, ett annat liv.

Allmänt så här en gråmulen tisdag så vill man mest sitta framför TV:n med en stor kopp grönt citronté, insvept i en filt, varma tofflor på och en ny, bra rulle i DVD:n. Men här sitter jag och hackar tänder framför datorn. Kramp i högerarmen efter på tok för mycket PD med Roggan. Ida är på och vill spela hon med, men jag är minsann ingen maskin! ;)


Har tråkig spanska att göra. Det hela går ut på att hitta en artikel, översätta, läsa upp och massor med annat tråkigt. Helt onödigt att delge till er, alltså. Jag jobbar på att undvika den.


Ett cdon paket trillade in idag. Tomb Raider 2, Troja och Soundtracket till The Phantom of the Opera var dagens glada nyhet. Som vanligt så tar böckerna alltid längst tid, vilket är irriterande. Böcker är ju det bästa, for gods sake. På tal om böcker, som jag för det mesta tjatar om, så är jag just nu sysselsatt med Leif GW Perssons 'En annan tid, ett annat liv', den är skriven på ett jäkligt annorlunda sätt, det borde ni ta och kolla upp.


Övriga tankar lutar just nu mot skolfotot imorrn, vilket kommer bli tråkigt + att jag kommer se helt bortkommen ut som vanligt. Övriga tankar 2 är att det snart blir vinter, och pga den mysiga växthuseffekten kommer det bara bli slask eller bara iskallt och på tok för mycket snö. Vad sägs om sommar året om istället?


Nej, nu får man ta huvet ur hatten. En bra film och en kopp té/kaffe låter som en alldeles ypperlig idé!
See ya! / Pillan

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Du där som man inte kan få tag på vid den här tiden på dygnet, jag fick en kanonlön. Hur mycket ska jag lägga undan för Rom?
Har en hel del att berätta nu efter min vecka och en nästan obefintlig solbränna att visa upp så är du inte i skolan imorrn så är det ute med dig! =)

2005-09-28 @ 03:55:00

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0