Livet är ingenting för amatörer.

Dire Straits och Moneybrother är godis för mina öron.


Vad mer kan man säga? Veckan har runnit på i sin egen takt. Jag har köpt en väldigt annorlunda mössa/hatt/basket whatever. Petra, min forna idol har sabbat min läslust inför sjätte boken. Jag tänker inte en redogöra för hur det gick till, mitt blod kokar fortfarande.


Frågan kvarstår: när ska jag ta tag i mitt bokskrivande? Jag har hamnat i en jävla skrivtorka. Bah!


Just det, idag skulle jag ta tag i lite inför den 16. Måste tala med lite folk. Detta kommer dock bli en katastrof, cirka 20 - 30 pers för MYCKET. Men men..


Jag har så himla enormt fruktansvärt jävla tråkigt. Petra borde komma hem från jobbet så att vi kan lira PD. Jag är väldigt inne på kortspel nu. Som alltid. Kasta dig in på msn och lira PD med mig! Snälla!
PernillaJohansson_ och sen det gamla vanliga. NU nu nu nu nu. Tack.


Försök trassla in ett två meter brett täcke i ett påslakan. Totalt jävla skitsvårt.


Nej. Mat vill jag ha. Mat och en Linne Smultron/Harsyra, en snus på det och min kväll är gjord. / P


Lyssna:

Moneybrother - They're building walls around us
Moneybrother - It's been hurting all the way with you Johanna
Moneybrother - Reconsider me
Dire Straits - Romeo and Juliet
Dire Straits - Heavy fuel
Dire Straits - Love over gold
Dire Straits - On every street
Dire Straits - So far away
+ Bruce. Alltid Bruce. Och The Phantom.


Njut.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0