Måndagar vs. Pillan

Jahapp. Måndag igen, sex veckor har gått av höstterminens 18 veckor. Fan så sakta det går. Känner att jag varit ruskigt dålig på att uppdatera här, så jag lovar en förändring. Har ju inte ens uppdaterat efter alla de olika evengemang vi sysselsätter oss med, vilket är löjligt tarvligt av mig.

Nytt då. Jobb, skola, läxor, jobb, skola, läxor, sömn. Det blir inte så mycket mer än så, vilket är för jäkla trist. Men det är sånt som måste göras. Jobbet ger pengar, vilket jag älskar. Har precis investerat i en sprillans rosa iPod, vilket direkt påminner mig om ett litet meddelande till Tommy B. Jag löste problemet med den, och nu är det dags för dig att skaffa en blogg. Sådärja. Plus att jag hittat både byrå och nattduksbord att investera i, så nu blir det försäljning av mina grejer.


Vit byrå - 600pix
Nattduksbord i ek eller nått - 400pix
Stora röda kudden - 100pix


Vid intresse ring mig! ;)


Nej, idag var jag jättelat och drog hem vid ett. Orkade verkligen inte med dubbeltimme i matte, speciellt inte när jag ska jobba 16:30 - 21:15... Life sucks.


Muuumma, en cdon.com beställning är på G! Tre böcker, en skiva och två filmer. Jag måste berätta om ett litet kap jag gjorde. Tänkte att jag skulle ta och köpa Troja på DVD, kilar ut på cdon, beredd att lägga 200pix på filmen. MEN NEJ! Hittar filmen, 2disc utgåva för endast 89pix. Livet är underbart. Plus att jag äntligen beställt Dante Alighieris den gudomliga komedin, som jag velat läsa så länge. Han klassas ju faktiskt som en av de två största författarna genom tiderna. Det är han och Miguel Servantes de la Saveedra. Miguel har ju plirat ner 'Den snillrike riddaren Don Quixote av La Mancha', som alltid är slut när jag ska beställa den. Bajs. Det får la bli en annan gång.


Jag är i nedladdningstagen. Tänker ladda ner en helsikes massa filmer, som jag kan se när jag trampar motionscykel tänkte jag. Man ska ju alltid förena nytta och nöje. Vilket helt oundvikligt får mig att tänka på Tommys dansmatta. En sån måste jag skaffa.


Måste nämna den trevliga fredagen som jag spenderade med Negern. Det är nästan så att man önskar att Petra var bortrest oftare så att man fick umgås med henne själv ibland! ;) Budapest nästa, aiight?


Nej, vi lägger ner detta nu. Snart blir det mat, och sen jobb. Kom förbi och handla något så att jag har någon att prata med! Pussheil // Pillan

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0