Varning på stan

Ah, har precis varit ute och övningskört, andra gången för min del. Jag blev väl omkörd av någon jäkla galning, väldigt oförskämt enligt min mening. Körde ute vid frasi och DeLaRue, alla övningskörares paradis. Idag har jag haft lite mer kontroll på gasen, jag har lärt mig växla, använda blinkersen och gjort några helskarpa vänstersvängar. Efter ett tag satt det cirka 200 kråkor och korpar och glodde på mig. De roade sig med att hoppa framför bilen när jag skulle svänga på vändplanen. Idioter. Motorstopp fick jag bara en gång, när jag glömde gasa efter att ha lagt i ettan. Jag lyckades även praktiskt taget varenda gång efter jag lagt i en växel lägga ur den direkt. Pappa blev galen, men tillslut så gick det. Idag var jag dessutom inte uppe i mer än 4000 varv med gasen, vilket är en klar förbättring från förra gångens 8000 varv. Haha. Varning för mig och bilen alltså.


Idag blir det att tvätta massor med kläder och plugga. Härligt, nej.


Igår var det firande av Malin som gällde. Alla var fulla utom jag och Lina, vilket var roligt. Vi gjorde räääcergrogg åt Niklas, som bestod av 80% vodka, lite juice, fyra skedar chilisås, en sked chilipasta, en paprika och massor med chokladsås som garnering. Mumma! :) Niklas dansade med Lisbeth, och alla satsade järnet på att få Lisbeth och Sune kanonfulla. Härligst var nog: Kaaaaan Lisbeth, kan Lisbeth, kan Lisbeth dricka sprit? Kaaaaan Lisbeth, kan Lisbeth, kan Lisbeth dricka sprit? Stackars Malins mamma, fick stå och hinka i sig sina groggar. Haha! =) Efter ett litet hemligt äventyr som Lina, jag, Sebbe och Niklas gav oss ut på, där vi tappade bort Niklas, så åkte Lina och jag och hämtade folk i Valla. Lina kör jäkligt bra, det måste jag erkänna. SÅ jag satt kolugn i framsätet. haha. Årets kommentar: "Akta er för den där Abdul Hamid!"


Nu är jag hungrig, ovanligt nog. Gott med mat snart. På onsdag är Bulgarienbilderna framkallade och klara, då tas de med till skolan! Det kan ni se fram emot! Take Care! / P

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0