Allmänt om idag.

Har fått två jobbtider nu på lördag och söndag av två kollegor. Hur bra som helst! Jag behöver verkligen pengar, och 08:00 - 14:00 imorgon är rätt okej, men söndagen blir amazing! 10:00 - 15:00, med 165kr i timmen. Trääligt!

Idag var det rätt okej att jobba, hade sällskap med Josefina i självscanningen till halv sju, och sedan gled jag mest runt lite allmänt. Rensade i godishyllorna gjorde jag, och skitade ner mig själv totalt samtidigt. Det har dock varit helt galet med folk idag, och det blir rätt så påfrestande i längden.

Ralle var inne en sväng och meddelade att han och Helena hade stora planer inför "Fest i Flen". (Löjligt litet festivaljippo i våran lilla stad, där alla är aspackade i öltältet.) En del ICA- crew kommer vara hos dem och förfesta, och sedan bär det iväg till öltältet. Kan bli så att det är företagsfotboll på dagen, det brukar vara så. Förra året jobbade jag, men iår kanske man kan vara med? Det vore nice.

Eftersom jag ska gå hemifrån runt halv åtta imorgon bitti, så är det nog dags för mig att hoppa i säng, vilket jag är grymt sugen på! Imorgon ska hela femiljen dessutom iväg på bio för att se Ice Age 2 ! :)

[Bokrecensioner kommer imorgon, jag är på tok för trött för att palla någon nu!]

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0