BRUCE!

Jisses, jag höll på att glömma.. Imrogon släpps ju biljetterna till Bruce Springsteens konsert på Hovet den 21 Maj !!

Jag meddelade nyss min lärare att jag inte kommer imorgon på morgonen, eftersom jag måste vara hemma och boka biljetter.. Gissa hur glad hon blev?

Jag har bestämt mig för att gå själv, då jag inte känner någon som älskar Bruce! :P

Hur som helst, amazing! Fan om jag missar biljetter den här gången också..

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Se till att få biljetter nu! Efter allt ditt tjat så skulle även jag bli lite deprimerad om du misslyckades. Känns det osäkert så ring mig så kan jag också göra allt för att försöka ordna en biljett åt dig =), börjar inte förrän 10.50 imorgon och kan behöva ett projekt i ottan.

2006-04-05 @ 23:43:39
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0