Mycket om lite.

Lång dag igår på jobbet, dock var vi ett roligt gäng så man höll humöret uppe. Petra och jag bestämde oss för att köpa lite lotter för att prova lyckan, vilket gick åt helvete. Men vi ger inte upp, nej nej. Vi gick sedan hem till mig, där Petra gjorde en djupdykning i de kläder som jag aldrig använder. Jag tror nog att hon blev rätt nöjd, men lite finns det kvar att sälja som jag ska försöka pracka på Josefina.

Idag var det ju tänkt att jag skulle plugga en hel del. Hittils har jag enbart läst ett kapitel i "Dorian Gray", men nu ska jag faktiskt ge mig i kast med lite Kultur&Idéhistoria. Jag har även hunnit titta på ett O.C.- avsnitt, och det lär nog bli flera. Jag har tvättat en maskin, och påbörjat en liten omdirigering i min stora garderob.

Solen skiner, och det innebär att det blir en liten promenad om ett tag! Lovely, solen får mig verkligen på ett helt makalöst bra humör!

Jag känner för att möblera om lite i mitt rum, men hur ska det gå till? Det är ju omöjligt att flytta sängen, den tar upp alldeles för mycket plats. Men jag ska klura på det.. Jag är lite i "göra om allting"- tagen idag, först garderoben och nu rummet. Datarummet kan behöva lite hjälp också.. Och så får man inte glömma skolarbete.. Jag behöver flera händer och mer tid!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0