Nya tag

Sitter just nu i elevrådsrummet, vi har precis valt ny styrelse till nästa år. Mårten den jäkeln knep ordförandeplatsen med sina fina politiska motiveringar! Men jag är numera "Elevrådsjournalist", det vill säga, jag ska starta upp en skoltidning som elevrådet står för, viket ska bli riktigt roligt. Jag har sjukt mycket bra idéer, plus att journalist är mitt drömyrke efter författare. Och den nya styrelsen verkar vara ett kul gäng, skumt nog dök Anton Brew upp från ingenstans och blev medlem. Men det här blir nog riktigt bra, jag är heltaggad!

Så jag undrar ifall någon av alla läsare har någon erfarenhet av journalistik och tidningsskapande över huvud taget, då jag vill ha massor med bra idéer från människor med erfarenhet! Vet vet, en vacker dag kanske vi jobbar på samma tidskrift! :)

Snart bär det av ner till Nautilus, ska köra slut på kroppen en aning. Sedan hem och plugga järnet, då jag verkligen har varit lat på sistonde.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0