Sargvakt

Sargvakt

Detta kan bli det sista inlägget i "fula bilder på Petra". Jag vet faktiskt inte. Här ser vi i alla fall Petra glatt poserandes på ett gymnastikredskap, iklädd en utav de otroligt smickrande träningsvästarna som innebandylaget har. Petra och jag var dagen till ära "Sargvakter" under någon slags tävling. Det innebar att vi lekte med musiken, rättade till sargen och pratade massor med skit. Det måste nämnas att vi var cirka fjorton- femton år då detta hände. I dagsläget skulle vi nog aldrig gå med på att göra något sådant gratis.

Tack för din medverkan, Petra!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

haha för all del!
Jag kan påpeka att jag jobbade hela årets DM också, fast med något annorluna uppgifter =)

2006-04-16 @ 18:35:40

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0