Sommar -06

Att vara skoltrött är ju faktiskt helt värdelöst. Jag skippade ShB och spanska idag, för jag orkade verkligen inte med något mer. Men nu är det ju trots allt bara trettioen skoldagar kvar till det blir sommarlov, och det tackar jag inte nej till. Mitt sista sommarlov någonsin ska bli så grymt jäkla bra. Hur det ska bli så jäkla bra, det vet jag inte. Men jag känner det på mig. Jag är öppen för förslag helt enkelt!

Lite saker är ju dock redan inplanerade;

Lasse- konsert kombinerat med roadtrip den sjätte Juli (Måste boka biljetter också..)
Bulgarien 2 veckor från och med den första augusti (Petra och jag ska vända upp och ner på Sunnt Beach, räkna med det!)

Ja, det kanske inte var sådär jäkla mycket inplanerat, men det är lungt. Jag har vissa mindre projekt framför mig också. Jag ska bli ruskigt brun, jag ska ut och promenera mycket, jag ska äta massor med mjukglass, jag ska jobba, jag ska ta vara på det vackra vädret och mina vänner! Lovely.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0