Sunny day

Igår jobbade jag, och på kvällen drog Petra och jag igenom en massa massa Jackass- avsnitt. Lovely.

Knatade upp vid elva idag, åt en god frukost, läste lite i "The picture of Dorian Gray" i solen, för att sedan somna i solen. Hur skönt som helst. Pappa väckte mig med en kopp kaffe, och sedan väckte jag Petra vid halv två tiden.

Åkte ner och tränade (Duktigt av mig..), promenerade hem och nu sitter jag här. Gissa vad jag gör? Läser bloggar kanske? Jo, det stämmer bra det. Gissa vad jag borde göra? Plugga kanske? Jo, det stämmer VÄLDIGT bra det. Jag har massvis med plugg att göra klart nu i veckan. Plus att jag måste städa mitt rum och hälsa på mormor. Jag ska även hinna jobba lite, sova lite och träna lite. Plus festa lite på Amazon.

Hur ska detta gå till, rent logiskt? Jag har inte den blekaste aning om hur jag ska börja min fördjupningsrapport om Josef Mengele, jag vet inte när jag ska hinna läsa ut de tre böcker som jag behöver läsa, jag vet inte när jag ska hinna ta tag i alla andra skolgrejor..

Jag skulle nog helt enkelt behöva några fler timmar varje dygn. En sisådär trettio timmar istället för tjugofyra skulle vara perfekt..


Skriv din åsikt
Postat av: Ull

trettio timmar vore underbart. :/

2006-04-12 @ 10:01:27
URL: http://kilklack.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0