Efter konstens alla regler

Pepparkaksbaket gick galant idag! Jag var ju självklart en rookie, men efter utförliga instruktioner av Petra så förstod jag mig på pepparkaksbak efter alla konstens regler. Tyvärr glömde jag fota våra makalösa pepperkakar och det faktum att Petra blev täckt med glasyr medan jag var täckt utav mjöl. Dett autan uppsåt av någon annan, vi tillfogade detta till oss själva. Inte helt frivilligt dock, men jag har en tendens att alltid spilla, oavsett vad det gäller. Jag lyckades även på glasyr i håret. Josefina dök upp och gjorde alla möjliga sorters glasyrmönster, vilka jag inte tänker nämna då de i många fall uppfattas som stötande.

Kanske att den enda bilden som blev tagen dyker upp - nämligen ett glasyrmönster på min tunga (konstnär= Petra) tagen av Josefinas mobil. Det vore något. Mönstret kan även det uppfattas som stötande. Kul var det dock!

Sedan har det blivit till att se två filmer, fast bara en tredjedel av den första och halva av den andra. Josefina och jag har dessutom planerat in en mys/shoppingdag, vilket är nice. Vi ses alldeles för sällan, mycket tråkigt. Så det blir lite ändring på den fronten!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0