Gud

11172-87Denna kommer snart att befinna sig på min vägg! Bruce är Gud, jag förstår bara inte att det inte är fler som begripigt det ännu. Dagens Brucelåt är utan tvivel Rosalita (Come Out Tonight)

You know playin' blindman's bluff is a little baby's game
You pick up Little Dynamite, I'm gonna pick up Little Gun
And together we're gonna go ou tonight and make that highway run

I know a pretty little place in Southern California down San Diego way
There's a little café where they play guitars all night and all day
You can hear them in the back room strummin'
So hold tight baby 'cause don't you know daddy's comin'


Skriv din åsikt
Postat av: hjälp

hur gör man för att få texten bredvid bilden? =)

2006-12-07 @ 13:00:27
Postat av: Pillan

Inte den blekaste aning faktiskt, jag brukar helt enkelt bara lyckas med det emellanåt. Ibalnd går det, ibland går det inte..

2006-12-07 @ 15:45:51
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: maria

men åh! berätta berätta! har du köpt den som affisch? tryckt upp själv?

blir du arg om jag säjer att jag hittat en ÄNNU SNYGGARE affisch från antagligen samma fotosession? jag vet inte om den finns som affisch dock, tror de,t men den BORDE det. jag hittar ingen länk till den nu men jag posta upp bilden på min blogg.

2007-01-07 @ 21:39:59
Postat av: Pillan

Köpte den på diskshop.se!

Whoa, vad för affisch? Jag vill ha fler! Säg till så fort du har hittat den! :D

2007-01-07 @ 22:43:55
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0