Julklappshandel

Imorse bar det av till Eskilstuna tillsammans med bror för att hitta de sista julklapparna. Men det slutade med att jag har en kvar i alla fall, eftersom pengarna tycks flyga iväg. Men det känns skönt att ha allt utom en sak till pappa klart! Plus att julklappssnöret är slut.

Självklart skulle Andréas gå och äta, lunch vid halv tolv kändes lite väl tidigt. Plus att mat kostar pengar, jag måste sluta upp med allt som kostar. Kan bli knivigt.

Trots att jag har satt shoppingförbud på mig själv så var jag tvungen, och när jag säger tvungen så menar jag det, att köpa ett par tofflor och The Ark's "In Lust We Trust". Tofflorna eftersom pappas julklapp då blev gratid (tack Åhléns) och Ark's skiva eftersom jag stått och hållt i den mer än en gång. Den var billig dessutom. Men annars är shoppingförbudet kvar! Jag har ju faktiskt inte köpt några kläder på säkert två veckor, så jag borde få en eloge för det!

Skriv din åsikt
Postat av: Josefin

Jag forsoker ocksa halla et shoppingforbud, men det ar sa himlans svart!

2006-12-16 @ 20:02:52
URL: http://josefinen.blogg.se
Postat av: Petra

Jag har köpt den skivan tre gånger nu. haha =) Håll ordning kvinna, annars är det snart en dyr jävla skiva! =)

2006-12-18 @ 00:19:57
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, du lyckas verkligen.. Jag har bara planer på ett enda inköp av varje skiva jag köper, dvs INTE göra någon Petra. :P

2006-12-18 @ 10:48:13
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0