Ledig

Igår slapp jag vara rastlös! Strax efter att jag publicerat inlägget ringde Albin och räddade min söndag! Vi köpte massor med godis och bestämde oss för att se "Lucky Number Slevin". Grymt bra film, den måste ni se nu i vinterrusket! Så jag hade en bra söndag, thank God.

Minusgrader idag, sju jäkla minus när jag vaknade! Why? Jag hade ju planer på att våren skulle komma redan i januari..

Måndag idag, den enda lediga dagen för mig den här veckan. Sedan blir det jobb, jobb, jobb.. Julpaniken kommer att starta på allvar ungefär på torsdag, vilket alltid är kul! Man skulle kunna tro att det var tvärtom, men det är faktiskt roligare att jobba när det är kaos och panik som gäller!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0